9 Mayıs 2012 Çarşamba

Windows ultimate crack 2012 (win 7 key/serial)


Microsoft tarafından geliştirilen Windows 7 işletim sistemi bu güne kadar ki (stabil çalışan Windows ultimate crack 2012 full) en kararlı ve güvenilir Windows. Bizde sizler için bu işletim sisteminin nasıl orjinal yapılacağını anlatacağız. Windows 7 ultimate crack 2012 yazılımı sayesinde işletim sisteminiz lisanslı olacak ve en iyi şekilde çalışacak. Yapmanız gereken anlatacağımız adımları tek tek uygulayarak Windows 7 ultimate crack programı sayesinde windows’unuzu lisanslı yapmak..

Öncelikle Windows 7 nedir?

Windows ultimate crack 2012; Microsoft şirketi tarafından geliştirilmiş mükemmel bir işletim sistemidir. Windows 7 yazılımını bilgisayarınıza kurduğnuzda daha önce kullandığınız Windows Xp işletim sisteminin ne kadar basit olduğunu ve güvenlik açıklarının ne kadar fazla olduğunu anlayacaksınız. Güvenliği artırılmış olmasına rağmen Windows ultimate crack çok hızlı çalışmaktadır.

Windows ultimate crack 2012 (win 7 key/serial)

Microsoft Windows 7 ile ilk adımlar

Windows 7, Microsoft’tun önceki işletim sistemleri gibi görselliği ön plana alınmış, hız ve güvenliği üst düzeye çıkarılmış bir yazılımdır. Windows 7 işletim sistemi Xp’nin kolay kullanımı ve hızlı çalışması ile Vista’nın görselliği ve zenginliği birleştirilip tasarlanmış bir işletim sistemidir. Xp sistemlerde çalışan tüm oyun ve yazılımlar Windows 7′de çalışmaktadır, üstelik Windows ultimate crack en üst düzey gizlilik ve kalitede.

Özellikle kullanıcıların kullanım kolaylığı göz önünde bulundurularak hazırlanan Windows 7 format atılıp yeniden yüklendikten sonra tüm donanım sürücülerini Windows ultimate crack (driver) otomatik olarak bir önce ki işletim sitemi sürücüleri içerisinden bulup yükler. Bulamadığı sürücüleri Windows ultimate crack 2012 programı Microsoft Update web sitesinden otomatik olarak yükler. Yeni aldığınız bilgisayarınızı ambalajından çıkarmak, kendinize satın aldığınız yeni araba kokusunu içinize çekmek gibi çok güzel duygular uyandırır. En baştan başlıyorsunuz Windows ultimate crack full, bilgisayarınıza yüklediğiniz dosyaları, fotoğrafları, resimleri, müzikleri ve diğer her şeyi yeniden düzenlemek için önünüzde yepyeni bir fırsat var.

Tabi bu şuan için geçerli çünkü bildiğiniz gibi Windows 8 beta kullanıma hazır hale geldi sayılır ve kullanıcıların download etmesine izin veriliyor.. Lisanslı ve Türkçe sürümü yayınlandığı gün windows 7‘nin kullanıcı sayısı biraz azalabilir. Windows 8 işletim sistemini indirmek ve test etmek için beta sürümünüWindows 8 indir makalesini inceleyebilir ve indirebilirsiniz.
Ama yine de bu yıldız gibi gözünüzde parıldayan Windows ultimate crack 2012 yeni makineye baktığınızda nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Sisteminizi hazırlayıp çalıştırmaya başlamanıza yardımcı olmak için bu denetim listesini derledik.

Kaynak: Windows ultimate crack 2012 | eBedava.com