12 Mayıs 2012 Cumartesi

Network ağ kurulumu resimli anlatım

Merhaba arkadaşlar bu makalemizde sizlere adım adım Network ağ kurulumu işlemlerini resimli anlatım sunacağım.. Aslında anlatım bana ait değil bu yüzden sunacağım diyorum. Nette gezinirken Network ağ kurulumu resimli anlatım konulu bir makale ile karşılaştım ve çok hoşuma gitti bende sizlerle paylaşmak istedim. Network ağ kurulumu makalesinin yada diğer bir ifadeyle ağ kurulumu resimli anlatım makalesinin kaynağını makalemizin sonunda bulabilirsiniz. Ayrıca makalemiz 2 kısımdan (sayfadan) oluşmaktadır.
Günümüzde evlerimizde birden fazla televizyon bulunuyor. Bundan birkaç yıl sonra aynı durum bilgisayarlar için de geçerli olacak; her evde 2 veya 3 bilgisayar bulunacak, hatta evdeki bir çok cihaz bilgisayarlar tarafından yönetilecek. Elbette bu sistemlerin birbirleriyle uyum içerisinde çalışabilmeleri için aralarına haberleşebilmesi gerekiyor. Bu rehberde evinizde veya işyerinizde bulunan bir kaç bilgisayar arasında en kolay, hızlı ve ucuz çözümlerle nasıl iletişim kurabileceğinizi ele alacağız.

Network ağ kurulumu Kablolu Ağ, Bağlantı Tipleri, Ürünler, Malzemeler

Neden kablolu network diye soracak olursanız, sizlere bir çok avantajını sayabiliriz. Hız, mesafe, uyumluluk, fiyat, genişletilebilirlik kategorilerinde en iyi değerleri ethernet ürünlerinde yakalayabiliyoruz. [Network ağ kurulumu] Diğer iletişim yöntemlerinde donanımın pahalı olması, mesafe sorunu gibi durumlar karşımıza çıkmakta.


Kaynak: Network ağ kurulumu resimli anlatım | eBedava.com