15 Mayıs 2012 Salı

Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu 2012

Merhaba arkadaşlar 2011-2012 Eğitim Öğretim yılının sonuna yaklaştığımız bu günlerde tüm ilköğretim ve liselerde eğitim gören herkesi acaba takdir mi alacağım, teşekkür mü yoksa sınıfta mı kalacağım. İşte bu soruların yanıtı olan Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu 2012 sayesinde sizlere not ortalamanızı ve sınıfta mı kalacaksınız yoksa belge alabilecek misiniz onu hesaplayacağız.. Tabi bu son günlerde haliyle tüm öğrenci arkadaşlar yazılı sonuçlarını almaya başladılar. Bizler de bu sayfada bütün sınıflar için onlineTakdir Teşekkür Hesaplama Robotu aracını sunuyoruz. 4. ,5. ,6. ,7. ,8. ,9. ,10. ,11. ve 12. sınıflar için takdir teşekkür hesaplama motoru aşağıdadır. Takdir teşekkür hesabı için aşağıdan sınıfınızı seçiniz ve açılan sayfadan online hesaplama işlemini yapınız.
Sitemizde ilköğretim ve ortaöğretim (lise ) takdir teşekkür hesaplama işlemini hemen yapabilirsiniz.  Aşağıda yer alan online takdir teşekkür hesaplama araçları en son Milli Eğitim Bakanlığı ( MEB ) verilerine göre oluşturulmuş ve Takdir Teşekkür Hesaplama işlemlerinde yasal olarak kullanıma sunulmuştur.

Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu 2012


Bütün Sınıflara Göre Takdir Teşekkür Hesaplama – Sınıf Seçiniz :


Kaynak: Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu 2012 | eBedava.com