11 Ağustos 2011 Perşembe

Facebook Kayıt Olamıyorum



  1. Facebook'a Kayıt Ol, Facebooka nasıl kayıt olurum, Facebooka üye ol

    www.tiksohbet.com/facebooka-kayit-ol-facebooka-nasil-kayit-olu... - Önbellek
    Son zamanlarda populer arkadaşlık sitelerini solda sıfır bırakan facebook. Karmaşık yapısını dilini türkçe yaparak biraz giderdi ancak! hala.
  2. Facebook Kaydol - İşte Adım Adım (Kayıt Ol - Üye Ol) Anlatım ...

    www.medya73.com/.../facebook-kaydol-iste-adim-adim-kayit-ol-... - Önbellek
    31 Tem 2010 – Facebook Kaydol - İşte Adım Adım (Kayıt Ol - Üye Ol) Anlatım haberiFacebook büyümeye devam ediyor. Facebook'a nasıl kaydolacaksınız?
  3. Facebook'a üye olamıyorum, hata veriyor, neden olabilir?

    www.msxlabs.org/.../263364-facebooka-uye-olamiyorum-hata-ve... - Önbellek
    10 gönderi - 1 yazar - Son gönderi: 6 Oca 2010
    Facebooka kayıt olamıyorum hata veriyor (eror) neden olabilir.
  4. facebooka üye olamıyorum - Blogcu.com - Ücretsiz Türkçe Blog ...

    www.blogcu.com/etiket/facebooka+üye+olamıyorum - Önbellek
    Blogcu.com'daki facebooka üye olamıyorum ile ilgili yazılmış en yeni yazılar.
  5. Kayıt olamıyorum | Facebook

    www.facebook.com/topic.php?uid=233709682704&topic... - Önbellek
    16 Kas 2010 – Sign UpFacebook helps you connect and share with the people in your life. ...Admin bey oyuna kayıt olamıyorum habire hata veriyor yardım edin lütfen ama ...
  6. Facebook'a Hoş Geldin - Giriş Yap, Kaydol veya Daha Fazla Bilgi Al

    tr-tr.facebook.com/ - Önbellek
    İnsanlar Facebook'u arkadaşlarından haberdar olmak, sınırsız sayıda fotoğraf yüklemek, ...Kayıt yapılıyor… Bir hata oluştu. Lütfen tekrar dene. ...
  7. Facebook'a neden üye olamıyorum?

    www.yeniforumuz.biz/showthread.php?...Facebook-a...olamıyoru... - Önbellek
    2 gönderi - Son gönderi: 18 Şub 2009
    Ayşe M: Facebook'a üye olmak için girdiğim sayfada, highschool u işaretledikten sonra okul adı çıkıyor.okulun adını yazıyorum bir türlü ...
  8. Facebook Kaydol, Üye ol

    www.istikamet.net/teknoloji/facebook-kaydol-uye-ol.html - Önbellek
    22 Ağu 2010 – ben facebook'a kayıt olmak istiyorum ama olamıyorum facebook'a nasılkayıt olurum. hatice dolu diyor ki: 07 Aralık 2010, 10:36. ela doğan : ...
  9. Facebook üye olma, facebook nasıl kayıt olunur, facebook nasıl üye ...

    mizahcafe.com/196/Facebook-uye-olma - Önbellek
    Facebook üye olma, facebook nasıl kayıt olunur, facebook nasıl üye olunur, facebooknasıl kullanılır, facebook nedir.